31 March 2012

think b4 talk wif ur wife...

Sepasang suami isteri yg mempunyai 3 org anak sedang dduk berbual menonton televisyen di dalam bilik mereka..si isteri bertanya pada suami..
Isteri : abang,kalau saya mati dulu abang akan kawen lagi tak??
Suami : abang rasa abang akan kawen lagi. Kerana anak-anak perlukan perhatian. Makan minum abang pun perlu disediakan.
Isteri : habis,kalau abang kawen lagi abang kasi ke dia duk uma kita?
Suami : yela. Sebab uma ni mahal,takkan nak biar kosong macam tue saja.
Isteri : abang kasi ke dia guna bilik kita, toilet kita?
Suami : ya yang, sbb takkan abang nak buat bilik lain khas untuk dia. Nanti bilik ni membazir plak.
Isteri : abang kasi ke dia pakai almari kita?
Suami : y e yang.. almari kita ada 4 pintu takkan nak bagi org lain plak.
Isteri : abang kasi ke dia pakai katil kita?
Suami : terpaksalah yang. Sebab katil kita tu baru je beli sebulan.
Isteri : baju tidur saya,pijama dan towel saya?
Suami : takkan itu abang nak bagi kakak & adik awk. Jadi, daripada tak dipakai lebih baik abang kasi dia.
Isteri : handbag saya, kasut saya, golf set saya?
Suami : itu tak boleh, sebab dia suka handbag color maroon, kasut dia saiz kcil drpd awk, saiz 5, golf set tak boleh sebab dia kidal.
Isteri : @$$&*&**????!!!!
Suami : (dalam hati) Alamak..!!!!

No comments: