31 December 2011

dah kenapa?? 31.12.11

hari ini dan semalam aku seperti angin tak berhenti bertiup..aku kacau..aku penat..jiwa bercelaru..fikiran entahke mana..tempat inilah kupilih mulai saat ini untuk ku meluahkan segala kekusutan..di sini..aku sendiri.. apa yang perlu ku luah entah di mana tempat untuk ku tuju..kepada siapa?? kini aku dah tak tahu..apa yang pasti.. aku seperti ingin meratap dan menangis untuk semua ini..aku tak tahu kenapa perubahan ini menjadi bebanan buat ku..walaupun senyuman ku lemparkan..tetapi ianya hambar..kerana..tangisan di lubuk hati lagi pedih..aku seharusnya sedar akan kesilapan ini..menyayangi tak semestinya memiliki..apatah lagi untuk menjadi hak milik abadi..segala kemungkinan akan terjadi..kali ini..aku seharusnya lebih tabah dan redha dengan apa yang akan berlaku dan ku lalui..walau di dasar hati terasa perit namun..aku harus menabahkan hati..setabah yang aku mampu..bersedia untuk menyendiri..dan bersedia merawat hati..aku tidak ingin kelihatan seakan-akan insan yang berputus asa..kerna aku tahu..aku mampu mengatasi semuanya..walaupun pahit itu terpaksa aku telan..memang betul..hukum karma itu wujud..

No comments: